fredag 30 januari 2015

Radioskugga

Nu har det varit tyst i flera dagar här i bloggen. Ovanligt länge för att vara jag i alla fall. Men det har varit lite mycket annat som har pockat på min uppmärksamhet, att jag inte sovit tillräckligt på sistone, tex. I onsdags kväll fick jag i alla fall tid att sitta ner vid ett pysselbord en stund; jag lärde bästa Anna och bästa Ann att göra shaker cards. Till vår hjälp hade vi kortbaser från Anita's, dekorgummi, cardstock  i färgen "Flamingo", mönsterpapper från Echo parks "Lucky in love"-kollektion (Lovely circles och Be mine), paljetter och enamel dots från Studio calico och sist men inte minst stämplar & dies från Simon says stamp.

It's been awfully quiet in here for quite some time. Or at least "quite some time" in my book. A lot of other things have been demanding my attention, such as trying to balance my "not getting enough sleep"-account. Wednesday night I finally got to sit down at a craft table for a few hours: I introduced a couple of my dear and crafty friends to shaker cards. *blah blah blah lots of brand names*



Om du vill få lite tips och tricks för shaker cards, eller kanske aldrig har gjort ett alls, så är du välkommen på kurs nästa lördag, den 7/2. Kursplats köper du här

If you're interested in a few tips and tricks for shaker cards, or actually never made one, you're welcome to join a class I'm teaching next Saturday. You book your seat at the table here

Inga kommentarer: