tisdag 20 oktober 2009

dagens skörd

Det är bra att ha ett pyssligt barn. Vi har suttit tillsammans vid bordet större delen av dan och jag fick faktiskt lite gjort.
Kort till min svåger som strax fyller år. Distressruta + 3 TH-stämplar; en bara stämplad, en stämplad med wm-dyna och borstad med perfect pearl, och en embossad med distress ep. Textremsan har jag kört genom Dymon och IRL så syns faktiskt texten :-))

En LO som började som ett bidrag till pyssel.nets CC men som både bytte upplägg, färgskala & format under resans gång. Slutresultatet blev jag dock nöjdare med än det halvtaskiga som jag började på. Ni ser kanske inte det, men titeln lyder "favoritklänning" och blommorna på klänningen är likadana som blommorna på LOn. Sen måste jag säga att jag ääääääälskar mitt Holiday-alfa, tycker det är SÅ snyggt.


En CASE av en LO som Sayurii visade upp i sin blogg, tyckte den var så himla ren och fin.


Det var allt för ikväll. Nu ska jag gå och kurera min hals som också börjar bete sig. Jag ska ju på middag och stå-upp med bästa vännen P på torsdag - jag har inte tid med sjukdomar!



3 kommentarer:

ele sa...

snygga alster du fått gjort i dag. Och den sista LOn är verkligen ren och stilig.

Muffin sa...

Så mycket fint, den med favvoklänningen är helt grym! :)

Miapuh sa...

Tjusigt rådiggar THkortet.
Tänkte lämna dina grejor nån dag nästa vecka, kanske vi kan ses?
o kolla av vad du vill låna med hojta,pma el maila el smsa.
Trevlig helg