fredag 26 december 2008

Ett jätteprojekt och en tävling

Jag har påbörjat ett jätteprojekt! Målet är att jag ska vara klar till årsskiftet 2009/2010 så det är ganska långsiktigt. Vad håller jag då på med? Jo jag tänkte ta ett nappatag med mina stämplar; sortera, katalogisera och faktiskt göra minst ett kort med varje stämpel. Det gäller förståss bara motivstämplar för med texter, snurklor och allt skulle jag få lägga på ett par år till. Det ni! Har börjat lite försiktigt idag med mina Alota Bugs, för de har jag bara 4 stycken av ;-))

Sen tycker jag att det är dags för en tävling igen.
Jag har slumpat fram en skiss samt tillvalen papper och dekoration på utmaningsverkstan och så här blev det:

Skiss finns här EDIT: Nu ser ni va?!
Dekoration: Knappar
Papper: Använd ett papper du haft länge
I övrigt inga restriktioner.

Både LOs och kort är välkomna!
Deadline: 4/1 23:59
Lägg upp ditt bidrag i din blogg och lämna en länk i kommenterna så kan jag fiska upp bidraget själv. Har du ingen blogg kan du maila photobucketlänk eller själva filen till skissmail [at] gmail punkt com
Pris kommer att lottas ut bland deltagande alster.

EDIT: Nu börjar det trilla in bidrag!!

Min egen version. Har ställt skissen på högkant. Det gamla pappret kommer från American Crafts och knappar håller fast de små textremsorna.



1 ELINA:


2 PAULA:


3 Elin



4 Minerva:



5 Heila:







6 Linda:





7 Åsa:



13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hittar inte skissen?!! God fortsättning! Hälsar Nina

Nina sa...

Roligt med tävling! Det blir lite snårigt men jag hoppas att jag hinner vara med!

..men du, var är skissen? Hittar ingen länk..

Kraaam!

Vixen sa...

Vilken underbar utmaning till dig själv du kommit på har själv funderat på att göra samma sak, kanske man borde ge sig på den :)

Marie sa...

Vilken utmaning!! Fast så produktiv som du är så kommer det inte bli några problem tror jag. Jag kanske skulle hänga på en sån utmaning jag med för att få lite fart på pysslandet...

Kram!

Elina sa...

Fy vilken svår skiss! Men nu är jag färdig, foto kommer imorgon...eh, senare idag.

Paula sa...

Mitt bidrag till tävlingen är klar och finns på min blogg. Håller tummarna och hoppas det är fler som antar utmaningen:o).
Kram

Paula sa...

Mitt bidrag är klart! Finns på min blogg. Håller tummarna :o)
Kram

Elina sa...

Här är mitt försök till kort efter skissen: http://elinasblandning.blogspot.com/2008/12/babsans-utmaning.html

Tack för utmaningen!

Anonym sa...

Nu har jag mailat mitt bidrag till dig =)...

Kul att pyssla lite så här efter jul =)

Elin, pysseldesign.se

Anonym sa...

Kors i krösamoset. jag har gjort ett bidrag minsann, Här hittar du det http://heilas.blogg.se/?tmp=02141252 . kramar

Ps, stämpeln var slut hos catscrap :-(

Minerva sa...

Här är mitt bidrag!

Anonym sa...

Vilken härlig skiss och tävling, jag hoppas att mitt bidrag blir godkänt. :)
http://lindaspysselblogg.wordpress.com/2009/01/03/bidrag-till-babsans-tavling/

Åsa sa...

Här kommer mitt bidrag! Tack för inspiration.
http://kortmakareasa.blogspot.com/2009/01/tvlingsbidrag.html
/Åsa