tisdag 30 december 2008

Vart börjar man?

Idag kändes det som jag hade en hel del att blogga om och vet inte riktigt vart jag ska börja...

Ja, vi börjar väl med veckan post. Först ett underbart vacker jul-/vinterhälsning från Agnelia som dök upp i brevlådan igår. Tack snälla rara, jag blev SÅÅÅ glad!



Och idag kom mitt paket som jag beställde från Stämpelstudion för en tid sen. Linda hade 20% på alla julartiklarna och jag hade dessutom ett presentkort på 75:- efter min 2:a plats i hennes CC så då passade jag på. Undrar ni över älgen? Det gör jag också.... Men han finns på min orderbekräftelse och jag har betalt för honom. Ja, det är väl ödet. Han kanske blir min nya storsäljare?!


Och sen har jag handlat på Kortmakarens enorma rea, förstås. Visst börjar det vara liiiite stört om man sitter uppe över tolvslaget för att kunna lägga en order i en webshop så snart rean börjar? Min orderbekräftelse kom 00:13 och då var jag långt ifrån först, vad jag förstår. Om allt går vägen är detta på väg hem till min låda:

Blev även en hel del RAK:ar och födelsedagspresenter. Har så svårt att låta bli när det är sån jätterea som 50 %. Återstår bara att se vad som dyker upp. Kommer det post på nyårsafton? *hoppar jämfota av iver*

3 kommentarer:

Evelina sa...

Lovely shopping my dear! Älgen ser ju supersöt ut, om du vill passa den vidare så jag nog en presumptiv köpare. ;)

Gunsan sa...

Ska ha dig i åtanke. Har ju en del älgjägare i min närhet så han kanske inte kommer ligga helt oanvänd ;-))

agnelia sa...

Vassego Babs!
Kul att du blev glad för kortet.
Det kortet var en av mina absoluta favoriter i år. Makens också, han frågade om jag var "tvungen" att skicka iväg det. ;-)


Vilken rolig älg förresten! :-)
Texttips: Trevlig hÄLG! Äntligen hÄLG! osv.