fredag 24 januari 2014

#10/50

Jag fick hem ett litet paket från Simon Says Stamp härom dagen. Det innehöll två nya dies, varav ett med matchande stämplar, och en fin hjärtformad stencil. (Men inga papper!)

Till det här kortet har jag använt Stamp and Die-set "Jar of Love". Alla delar är utsansade & stämplade. 


Fäste burken och tagen på 3D-kuddar för att få lite djup i det hela.
 Till karamellerna ovan valde jag att använda papper från Basic Gray-serien "Blush". Eftersom jag är en sträng domare så ansåg jag det vara lite fusk och använde papper ur samma kollektion till nästa kort: 

Godisarna är stämplade direkt "i" burken. Eftersom min glossy accents är slut tog jag genomskinlig pearl maker. Nu är den slut i sin tur....
 

Alla rester som var kvar av den här serien hamnade i rathögen. 

Inga kommentarer: