tisdag 10 september 2013

Pysselträff 1

I söndags var det pysselträff med några av Psychobönorna. Jag och Anna hade satsat på julkort; packningen skulle vara lätt och då är det ju enkelt med ett tema så där. Jag knåpade ihop hela 10 stycken! Egentligen 12 men två var lite halvdana och trots att jag försökte återuppliva dem när jag kom hem så fick det bli pappersinsamlingen till sist. En LO med andras foton och material hann jag också pyssla ihop. 
Som vanligt är korten relativt enkla så 10 stycken kanske inte är så mycket att yvas över egentligen men jag brukar ju inte kunna producera nåt alls på pysselträffar?! Jag "skyller på" det trevliga och opretentiösa sällskapet :-D

Som ni förstår kommer det alltså att bli lite julkort här i bloggen ett tag framöver...

Bakgrund: Distress stain & Inka gold. Stämplar från The Greeting Farm. "Skvättet" är distress paint.

1 kommentar:

Anonym sa...

Läckert & inspirerande!
/utloggade agnelia