torsdag 2 maj 2013

Beställningsvara

Ni kanske har märkt att det varit lite halvdött i bloggen senaste dagarna, jag brukar ju försöka ha ett inlägg per dag, men det är faktiskt så illa att jag har inte haft nåt att visa. Jag har inte pysslat sen i tisdags, alltså 8 dagar sen, och för mig är det typ en megasvacka. Ikväll tvingade jag dock mig själv till skrivbordet eftersom jag har ett beställningsjobb som jag skulle vilja leverera, har liiiite dåligt samvete. 
Mottagaren gillar höstfärger, blommor, att resa, är med i ett surströmmingsgäng och ursprungligen arkeolog till yrket. Eller som hennes kollega säger, hon gillar benknotor. Det var en lätt beställning va? Det där med benknotorna ville jag ju ta fasta på, för det är lite kul och udda, men jag hade ingenting i stämpel- eller dekorationsväg som kunde agera benknota. Då slog det mig! Jag fick en burk strössel av Anna formade som just ben. Det var en chansning att de inte skulle lösas upp av limmet men det verkar ha fungerat.

Vit cardstock
Distress ink pads (Wild Honey, Rusty hinge, Spiced Marmelade & Mustard seed)
Stencil "Flowers"
Stämplar från Stampers Anonymous, setet "Warehouse district" (tillfälligt slut)
Diverse blommor och blad
Dymoremsor
Wood veneer-skylt (tillfälligt slut)
Stickles (Diamond)
Några stämplar och metallfisken kommer ur egna gömmorna.

Inga kommentarer: