tisdag 25 december 2012

Extra snäll?

I år måste jag ha varit extraextra snäll. Det var länge sen jag hade så många paket under granen och barnslig som jag är så tycker jag det är roligt att få klappar.

Från Ami fick jag en sån här, en distressing tool som jag suktat efter. 


Av min sötaste vän Lina kom ett roligt pysselpaket med bokstäver, washi tape och dekorationer. Helt perfekt!


Pysselmamman Anna hade också överlämnat en julklapp, en skål från sagaform, en av mina favorittillverkare. Av henne fick jag även en påse full med lakrits från Lakritsroten och en disktrasa där det står "Life is short. Eat dessert first". Tyvärr verkar nån har brutit sig in och löpt amok i den fina cellonfaninslagningen *harkel* så den hann jag inte fota. 


Sist men inte minst fick jag en ny väska av Nora & Conny. Den gamla var mer än färdig för sopberget (men den har tjänat mig väl). Vad tycks om den här? Helt i min smak i alla fall.


Så, det var årets julklappsparad. Hur hade du det? Hade du också varit snäll?

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Ja du hade visst varit väldans snäll i år! :)
Jag har nog inte varit snäll på många år ;)
För jag brukar bara få ett-två paket ;)
Men jag är lika glad för det...även om jag inte hade gråtit för flera paket såklart ;D
En tröja och en bok fick jag glädjas utav detta året!

God jul!
/Petra

Elina sa...

Grymt snygg och Babsanpassande väska!