måndag 24 december 2012

Bästa DT-mamman

Jag har världens bästa DT-mamma och så är det bara! Hon är rolig och generös och smart och bara allmänt trevlig att vara omkring så det var klart att hon behövde få en julklapp. Jag och DT-kollegan Malin enades om att hon behövde en restaurangbesök med oss så jag knåpade ihop ett presentkort och en liten ask till det. 

Lådan har jag gjort genom att sprätta sönder och rita av en annan kartong med fin form men inte så snyggt utförande. Jag valde att hålla det enkelt; vit cardstock på vilken jag stämplade röda snöflingor. De fick även en dutt stickles i mitten. 


Innuti fanns det lite pepparkakskola och en (gotte-)gris i glas som är årets julpynt för mig, vet inte hur många jag gett bort :-) (Det är en ljuslykta alltså). 


Åsså själva julkortet förstås. En enkel historia det också, en röd distresstainsplat och några snöflingor i trä (från Studio calico) som jag målade röda med glimmer glam, "Big apple".


Nu tänker jag inte uppehålla er längre, ni har säkert tidningar att köpa och skinkor att hugga in på så en riktigt GOD JUL önskar jag er alla!

Stor kram!
♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Elina sa...

Rolig gris! Är det Sagaform?