tisdag 19 januari 2010

Tack Dollan!

Fick en väldans fin award av raraste Dolores :


1. Kopiera awarden på din blogg. CHECK!

2. Länka till personen som gav dig awarden. CHECK!

3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv. Här kommer det, intressant eller ej

  • Jag tycker synen, lukten och smaken av räkor är fullkomligt vidrig
  • Jag är en diskmaskinshitler: Ordning och reda för att få ut maxkapacitet vid varje disk. Sorterar även om den på jobbet.
  • Tycker inte om att köpa skor, går i de jag har tills de faller sönder. Jag shoppar väskor i stället.
  • Kan (hrm..) uppfattas som en pitbull på jobbet men är oerhört konflikträdd privat.
  • Älskar att ha glasögon! Om jag vaknar en morgon med perfekt syn kommer jag köpa brillor med fönsterglas
  • Om jag måste välja mellan finpraliner och Marabou resten av livet så väljer jag Marabou
  • Kan inte prata inför folk. Vi snackar modell: "kan-inte-på-vippen-till-att-svimma". F*n tro't.

4. Skicka awarden till 7 andra bloggare. Sorry, det blir en kollektiv award till alla er där ute som får mig att reflektera, fnissa och inspireras!

5. Länka till deras bloggar. NOPE

6. Lägg en kommentar i deras blogg, så de får veta om awarden. NOPE

Inga kommentarer: