onsdag 20 januari 2010

Onsdagsuppdatering

Det har inte varit helt struktrerat, vårat DT-bloggande för Pyssloteket, men från och med nu ska det bli andra bullar. Vi kommer att uppdatera våra respektive bloggar på var sin dag, så hädanefter kan ni kalla mig onsdagsBabsan :-))

Hämtade ett jättemysigt Valentine's kit härom dagen och det här är första alstret från det.

Kossan Koetie är färglagd med Copics. Blommor och kvistar är gjorda med mina nya Nellie Snellen-punchar. Spellbinderdiesen har fått vara med och leka. Allt material hos Pyssloteket förstås (utom thickers från mina gömmor i typsnittet Darling).



Titta så fint det blev att prägla blommor utstansade i vellum! På övriga papper tycker jag embossingen fungerar sisådär.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Det är så sött att jag vill äta upp det :)
Anna

LindaDesigns pysselhörna sa...

åååh! Vilket gulligt kort! jag fastnade verkligen för dekorationerna och framför allt vellumblommorna! whoah så läckert!