torsdag 10 december 2009

Jag gör intryck?

Det är morgon. Kliver på tunnelbanan vid min vanliga station. Slår mig ner på ett säte mitt emot två killar i 14-15 års åldern. De bryr sig inte nämnvärt om mig.

Jag röjer runt i den lilla handväskan och producerar en pocketbok. Kille A armbågar kille B. "-Öh, du, kolla!" Båda två synar mig, min propra frippa, fina kappan, pimpinetta handväskan....
B tittar på A.
"-Coolt!"


Så kära bloggläsare, vill ni impa på halvnördiga tonårspojkar vet ni vad ni ska ha i handväskan.

1 kommentar:

ANNAANNA sa...

Jag håller med grabbarna cooooolt, fast sådär är det ju, man ska inte dömma folk efter hur de ser ut, klär sig eller vad de heter eller kommer ifrån *smiles* för många gånger visar sig folk vara helt fantastiskt härliga när man petar lite på deras fasad.

Jag tycker iofs att du är cool jämt ;)