fredag 14 augusti 2009

FREDAG!

Känner mig bara... GLAD... idag!
Har rivit av de värsta här hemma på fm. Nya, duktiga Gunsan beordrade familjen att hjälpa till att plocka bort allt bröte redan igår kväll dvs jag slapp 2 h plockande innan jag ens kunde börja tänka på att dammsuga.
Renbäddat.
Vädrat.
Lunchat på fik med bok.
Handlat för smaskig middag ikväll; baconlindad kyckling m hasselbackspotatis. Ska nog handla ett par cider också.
Pratat med chefen och bokat lunch nästa vecka för att prata jobb. Känns bra. Ser faktiskt lite grann fram emot att gå tillbaka till jobbet.
Det är höst & härligt i luften. Man kan ha kläder på sig och slipper se alla andra halvnakna människor överallt. Me not like folk som klär sig för playan när man är inne i stan ~ man har inte bikini på Konsum, liksom.
Ska ringa och boka tid för den ansiktsbehandling jag fick i present. Funderar på att färga ögonfransarna samtidigt.
Och än finns det tid för lite pyssel innan Nora ska hämtas.
YEY! En bra dag helt enkelt.

2 kommentarer:

Cicci/Trollmor sa...

Va härligt det låter! Jag blir riktigt glad av inlägget! Må så gott, kraaam.....

Laila sa...

Vad glad jag blir av att höra allt du ser fram emot. Heja dig! :-D