tisdag 3 februari 2009

Post är roligare...

... sen man blev pyssling. Titta vilket fint kort jag hittade i "låddan" idag, med en väldigt rolig hälsning innuti. Det kom från raraste Lina som jag får träffa om inte alls jättemånga dagar nu. Typ 2. HURRA! Å på lördag kommer Elin-pelin också hit och pysslar med oss också. YEY!

Är det ett sån som kallas z-vikning?! Fint var det i alla fall!

Knåpade ihop ett kort själv igår. Jag ÄLSKAR det här pappret som matchar stämplarna jag önskade mig härom dagen.

Sen hade jag ju turen att vinna en av utlottningarna på Kort i Fokus senaste CC. Idag kom priset från Handstämplat. Tokgeneröst! Ett album, dingliga dekorationer, bingobrickor och MMs Tiny Alphas (bra - de går åt som smör här just nu!). Tack så mycket snälla Handstämplat!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kallar det flip-flop-kort, z-vikning är för mig något annat. Kan visa i helgen om du vill... ;)
Vilket härligt kort du gjort, nu vill jag ju ha stämplarna ännu mer (eller kanske ett sådant där papper)! :)
Och vilken mumsig vinst sen, det var inte illa!

Elina sa...

Vilken sötig fjäril på det översta kortet :)