tisdag 6 januari 2009

Pysslar annat än projektet

Har inte bara ägnat mig åt WSD-stämplar, har faktiskt hunnit med lite annat också, bl a en LO och ett kort som är lite hemliga än så länge men som jag är såååå nöjd med *ego*. Men lite annat blandat kan jag bjuda på.

En Lo om vår tomtes sexiga spiror. Mitt Cosmo Cricket papper är typ HELT slut nu så det fick bli ett "lapptäcke" till den här layouten. Fundilerar på att köpa en uppsättning till för det är SJUKT snyggt. Thickers håller det på vara lite ont om, åtminstone relevanta bokstäver, så här blev det blandade typsnitt med ett tjockt lager stickles för att få dem lite enhetliga i alla fall.



Mitt köpmisstag Hälge.



Hittade två färdigmålade PB-motiv som det bara var att montera. Najs.


Köpte avlånga kuvert på Panduros rea nå't år så då fick det bli det udda formatet 10,5 x 21 på det här, men inte dubbelvikt för då går det sä sjukt mycket cs.


I samma låda hittade jag detta uppstämplade motiv. Är det inte bara SÅÅÅ underbart?! Om nån där ute i vårt avlånga land sitter på nån av dessa stämplar och vill bli av med dem så är jag en MYCKET hugad spekulant. Även singeldjuren, framför allt giraffen, är av intresse.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snällaste goaste du för det fina kortet som låg och väntade på hallgolvet när vi kom hem :-) Tårar började rinna från min kind *kram*

Anna Ekman sa...

Haha, dina Santa baby var riktigt läcker. Jag följer din stämpelföljetong med spänning. Många fina kort blir det.