torsdag 25 december 2008

Nya och gamla LOs

För en tid sen fick jag äran att scrappa några av Carolinas underbara foton. Tänk om man hade såna bilder att "jobba" med jämt! Det var fantastiskt kul även om jag är lite olika nöjd med resultatet. Mina favvisar är helat klar de två översta. Den tredje "får la duga" och den fjärde skulle jag rivit upp om jag inte redan sabbat själva fotona. Men men ...






Sen hann jag scrappa två layouter i tisdagskväll. En egen variant av uppesittarkväll :-)) Båda är scrappade efter Peterlinas skisser; den här och den här.




Edit: Hittade en femte Carolina-LO i gömmorna.

3 kommentarer:

Nina sa...

Vilka underbart fina layouter!!

Anonym sa...

Jag tycker att du ska vara nöjd med alla, men den första och "Notre Dame! är verkligen något extra! *klappar händerna*
Vad mysigt med en egen uppesittarkväll, önskar jag hade nära nog för att göra dig sällskap! Hoppas ni får en fortsatt mysig helg! *stor kram*

Anonym sa...

Åh ja... de är så fina, sååå fina lay outerna du gjort till mig! Jag är så tacksam!!

Och tack också för julkort per mail och julhälsning på min blogg. Om vi inte hade varit däckade av kräksjuka i dagarna sju så hade jag besvarat hälsningen för länge sen! Men nu hann jag i alla fall hälsa ett GOTT NYTT ÅR!

Kram Carolina