söndag 21 september 2008

Utlovade bilder kommer här

Rullarna är ute och jag är lätt hysterisk: Har använt alldeles för små spolar och fått mycket mindre lockar än jag hade tänkt. Vad göra?

Efter lite joxande hit & dit och stor ambivalens blev det helt enkelt en lite lockig & blingad variant av vardagsfrisyren, men va' 17: av 3000 pers är det väldigt få som vet att det är vardagsfrisyren.


Jag vet inte riktigt hur den här bilden är tagen eftersom jag ser helt förvriden (och rufsig?!) ut men jag var i alla fall väldigt nöjd med klädvalet i slutänden. Med facit i hade hade jag kunnat har allt från svarta jeans till hellång sidenklänning - där emellan låg spektktrat.

6 kommentarer:

Elina sa...

Snygging där!

Ellinor sa...

Så fin du är! Klänningen är verkligen läcker och passar dig perfekt.

Anonym sa...

Men gudars så snygg du är!!

Anonym sa...

Åhhh, tycker allt jag ser en riktig snygging! Helt rätt val av klänning tycker jag! :) *kram*

Miapuh sa...

en sån BABE :)

Anonym sa...

Va fin du är!! Klänningen och håret! Va snyggt!!
Kul att du hade roligt!!