söndag 27 april 2008

Skiss 1 - TÄVLING

För nån vecka sen gjorde jag ett litet skissalbum till Agnelia på forumet och fick lite blodad tand så jag tänkte börja lägga upp lite egna skisser emellanåt. Jag ber redan nu om ursäkt om jag har "snott" ideér och element som ni känner igen från nåt annat sammanhang, men det är ofrånkomligt att inspireras av andras skisser eller färdiga alster. Inget är dock medvetet stulet!

För att sparka igång skisseriet så utlyser jag en tävling: Gör en kort eller LO efter denna skiss (på vilken ytterlinjen inte kom med, men den får ni förställa er). Inga restriktioner förutom temat som är VÅRGRÖNT och att skissen ska gå att känna igen. När du är klar mailar du bidraget till skissmail @ gmail . com (ta bort mellanslagen, förståss!). Filen ska vara max 500 x 500 pixlar och bara en bild per person, tack. Döp den gärna till ditt eget namn så blir det lättare att hålla reda på. Deadline är OBS! NYTT DATUM!!! 4 maj och vinnaren kommer att utses av en jury bestående av mig och kanske nån fler. Ett fiiint pris utlovas. :-)) Ser fram emot en hel drös fina bidrag!
Lycka till!!

5 kommentarer:

Nina sa...

Åh, vilken UNDERBAR skiss Babs!!! Ska absolut försöka vara med! :)

Nina sa...

Du...får man visa sitt bidrag i sin blogg INNAN deadline? ;)

Anonym sa...

Har man hela 1 maj på sig? Jag hinner banne mig inte idag, men kanske eventuellt möjligtvis imorgon ;-)
*kram*

Gunsan sa...

ffrJag har gjort ett nytt inlägg och flyttat fram datum till på söndag så du har hela helgen på dig!! :-))

Anonym sa...

Så går det när man inte har ögonen med sig ;-)