torsdag 22 januari 2015

Retro sketches #149

 En annan rolig skissblogg som jag följer är Retro sketches, Den här veckan fick jag till och med ihop ett bidrag! Veckans skiss ser ut så här: 
Another fun sketch blog that I'm a follower of is Retro Sketches. I actually managed to put together a card for this weeks challenge. This is the sketch: 


Och så här blev min tolkning (jag har vänt skissen upp och ner):
And this is my take on it (I flipped the sketch up side down):



Jag har använt en liten stencil från Balzer bits som heter Daisy tillsammans med distress ink (Picked raspberry, Worn lipstick och Tattered rose). Rutan är utstansad med en rektangulär stitched die från Lawn fawn. Dies, både text och hjärtan, samt textstämpeln kommer från Simon says stamp.

3 kommentarer:

Jen sa...

OH girl!! i love this! so cool!! thanks for playing with us at retro sketches!!

Paru Mahtani sa...

Just love it! brilliant card design!

Paru Mahtani sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.