måndag 15 september 2014

Nya julstämplar

Borta hos Simon says stamp har de precis släppt ett helt sjok med nya stämplar och dies, bl a med jultema. Jag fönstershoppade två gånger men den tredje kunde jag inte stå emot längre så det blev en liten beställning...
Bland annat köpte jag det här setet, "Presents & ornaments", ett sånt där trevligt set där man kan bygga ihop egna kombinationer. Det här skulle inte bli ett julkort men den rosa dyna jag stämplade visade sig vara betydligt mörkare än jag hade tänkt så det blev visst ett julkort i alla fall :-) Men paketstämplar är ju bra på så sätt, det behöver ju inte bara vara till jul. 



Den underbara texten kommer från ett Paper Smooches-set som Anna har tagit hem. Tyvärr så sålde det slut innan hon ens han hänga upp dem men det kommer säkert hem fler. 

Inga kommentarer: