onsdag 6 augusti 2014

Ojsan!

Inget inlägg sen den 25 juli..... måste vara nån form av rekord. Men nej, jag har inte slutat pyssla men det blir inte lika mycket som vanligt. Det är VARMT i mitt pysselhörn! Och den lilla tid jag tillbringat framför datorn har varit i Pysslotekets tjänst; lägger upp blogginlägg i parti och minut inför höstens tekniktisdagar. Men jag lovar, jag är snart tillbaka. Ett nytt Simon-kit har landat plus att jag fyllt år och fått fina presenter så när jag väl bloggar igen kommer ni att få se lite grann av det här: 

Och av det här: 
Och kanske även det här: 

Men ikväll ska jag ut och äta middag med en gammal kollega som jag inte träffat på allt för länge. Och imorgon kväll blir det nog sista Pirates of the Carribean-filmen med Nora. Men under helgen. 
Kanske.....


Inga kommentarer: