fredag 22 augusti 2014

Kort varsel

Fick ett beställningskort med ganska kort varsel och jag tog beställningen på det villkoret att jag fick göra ett "vanligt" kort  och inte ett "han gillar fotboll, knyppling och samlar Märklintåg". För nån vecka sen såg jag ett kort i Simonbloggen som jag använde som förlaga till mitt kort. 


Kombinationen grått, turkos och orange hade jag nog inte kommit på själv men jag tyckte det var snyggt och kommer säkert använda den igen. 

Jag såg också att man börjat med färginspiration i Simonbloggen. Det ska bli spännande att följa, tyckte att det började lovande i alla fall. 

Alla produkter kommer från Simon says stamp.

1 kommentar:

Monica =) sa...

Hej där!
Vilken härlig färgkombo på ursnyggt kort! Jag gillar effekten av både olika stil o färg på texterna, ger sånt liv i det hela.
Glada hälsningar, Monica