onsdag 13 augusti 2014

Konstigt

När jag hade stansat ut blommorna till gårdagens kort så fick jag ju kvar ett cardstock som gick att använda som stencil. Jag fick ett infall och färgade in blommorna direkt på en kortbas med tre olika nyanser av Distress ink. Först hade jag tänkt maska mina stämplar när jag satte dit dem men helt plötsligt kände jag mig lite wild & crazy och struntade helt enkelt i det. Inte lyckades jag matcha stämplarna med sina respektive former helt perfekt heller men vet ni vad? Det gör ingenting. Jag blev supernöjd med kortet som helhet trots att det är så långt ifrån perfekt man kan komma. Är det ålder? Är det visdom? Är det självsäkerhet? Är det förknippat med att jag nu också är helt okej med att jag inte ser perfekt ut i allt men ändå väljer att ha på mig vad jag vill? Fylla 40 kanske inte är så dumt i alla fall.....


Inga kommentarer: