söndag 20 juli 2014

Slut semester

Eller, inte riktigt slut - jag är ledig veckan som kommer också. Men på nåt sätt känns det som att den "riktiga" semestern är slut nu eftersom vår utlandsresa är över. (Vi har haft det jättebra, tackar som frågar.) Nå ja, sommaren är ju i alla fall långt ifrån över och det händer en del roliga saker framöver: undertecknad fyller 40 inom kort och jag äääälskar ju att ställa till kalas så förutom lite ståhej på själva dan så ska jag ha ett större ståhej lite senare i höst. En nu serie tutorials håller jag på att peta ihop i Pyssloteketbloggen, startar 1 september, och höstens kursschema fnular jag också på för fullt. Jobbet kommer bjuda på en del utmaningar av vilka de första river igång redan första veckan jag är tillbaka. Så livet går vidare och är ganska bra, trots att man inte tillbringar det på en sandstrand i Italien....  :-)

Jag hann inte blogga klart mina färdiga kort innan jag åkte iväg så här kommer ännu ett kort från julis Simon-kit. Ett nytt är på ingång; älskar färgställningen i det så jag lääängtar. 


Inga kommentarer: