tisdag 10 juni 2014

Svimma inte nu....

.... men jag har gjort mina första julkort! Satte mig ner en kväll och vips hade jag 4 klara plus 3 embryon. Inte så friskt kanske men jag var lite sugen på att pröva mina nya stämplar. 
Den här kommer från Fiskars och är ett set som heter "All that glitters" med gran, snögubbe, snöflingor osv så att man kan bygga sina egna snöglober. När jag var klar med själva kulan så stämplade jag flingorna inuti med min glue pad (som jag äntligen kom mig för att pröva - funkade över förväntan) och strösslade över riktigt finkornigt glitter. Blev riktigt snygg effekt. Papperet är från en julkollektion från Echo Park, en serie från julen 2013 men jag kommer banne mig inte ihåg vad den heter. 


För att inte ta död på försommarfeelingen helt så kommer jag blanda upp dem med lite annat. :-)

Inga kommentarer: