tisdag 4 februari 2014

Min bästa Emma

En av mina äldsta och bästa vänner genom åren fyllde 40 i söndags. Tyvärr kunde jag inte vara med på festen och överräcka en present så brevbäraren fick ta den med sig istället. 

Paketet kommer väl inte vara så krulligt och fluffigt när det rest i en bubbelpåse över 1/3 av Sverige, men....
Die från Simon says stamp, POW-glitterpapper, stämpel från Kaiser med EP i silver. Typsnitter heter ... Sugarcookie kanske? och kommer från QK.
Presentpapper från Ikea med en vit gördel och krullat presentsnöre i grått och silver. Bandsplittaren gick varm :-)
Presenten? Det blev ett halsband från Guldfynd. Jag tycker det är toksnyggt. (Uppenbarligen eftersom när jag kom hem med det sa maken "-Men var det inte ett sånt du köpte till H i present?!")


Inga kommentarer: