tisdag 17 december 2013

Phew!

Tänk att det alltid är samma visa den här årstiden; jag tycker alltid att jag är ute i god tid, planerar och har koll på läget men sen blir det ändå ganska körigt i alla fall. Just i år beror den känslan mycket på att det varit ännu mer än vanligt på jobbet (och det brukar vara mycket här i mitten av december), eller som jag sa när jag gick hem i fredags: Det här var den längsta veckan i mänsklighetens historia!

I lördags tog vi oss tid att hjälpa några riktigt goda vänner flytta. De hade flyttgubbar som tog det mesta på fredagen men det blir ju alltid lite lösplock kvar. Sen blev det tacos och ett par glas vin framåt kvällen. När de är ordentligt inflyttade ska de givetvis få en inflyttningspresent och det senaste CD-kitet passade så himla bra att göra medföljande kort av:

Alla papper och stämpeln kommer från Cocoa Daisys novemberkit. Mina wood veneers är köpta i nån utrikisk butik, säker Simon Says Stamp.

Inga kommentarer: