tisdag 31 december 2013

Årets sista dag

Så här på årets sista dag så brukar jag ju summera pysselårets favoriter. I år är inget undantag. Av 83 layouter så är dessa fem mina personliga favoriter.

De första tre får vara med för att jag verkligen tokgillar hur så lite kan göra så mycket. 




Den här får vara med för att den har ett känslomässigt värde; jag är så himla glad att lillebror har träffat en så fin tjej och jag önskar dem all lycka

Den här har hamnat på listan för att det var ett av mina första försök med ganska mycket dekorationer - för att vara jag alltså :-) Sen är jag väldigt nöjd med färgkombinationen.




Egentligen så är ju topp 5-listan slut men den här får vara med som en bubblare - bara för att den var så otroligt kul att göra. Ofta känns det som att det blir ganska sammasamma, bara i olika hörn av papperet, men den här gången blev det verkligen något helt annat. 


Kom tillbaka imorgon för min kort 5-i-topp.

Inga kommentarer: