söndag 3 november 2013

En favoritförvaring

Fick en fråga på Fejjan som jag svarar på här istället :-) Lådan heter SmartStore Classic 12 med en insats till. 


I själva insatsen förvarar jag smådekorationer i olika zippåsar.
I underdelen förvarar jag dekorationer som är kvar i sina (platta) förpackningar
Det ryms en heeeel del förpackningar. 
Jag har en till likadan. I den har jag mina stickles stående (upp och ner) i det långa hålet i insatser, knappar i ett hål osv. På botten av den ligger alla chipboardbokstäver och -figurer.

Lådan är toppen och kostar inte på många kronor, 59 kr på Claes Ohlson (49,50 st om du köper två). Insatsen kostar 39:-. Jag har dock köpt min på Citygross och tror inte att jag betalade så mycket en gång, men det kan ha varit nåt erbjudande då.

1 kommentar:

linaliten sa...

Tack för titten! Jag fortsätter dock klura, för jag vill ha en förvaring där jag inte behöver leta genom och öppna en massa påsar utan se på en gång. Ska kolla på de CO-lådor jag har här hemma om någon kan passa. :)