måndag 13 maj 2013

Ett bidrag till

Jag kunde inte låta bli, jag gjorde ett bidrag till efter Tettiz skiss hos Veckans skiss


Papper och röda stickers kommer från Studio Calico "Snippets". Även diaramen kommer från samma tillverkare. Fjärilen kommer från Prima, "Fairy rhyme metal clips". Bokstäver och siffror heter "Label letters" och kommer från Tim Holtz. Motivet, från the Greeting farm, är målat med Copics. Till bakgrunden har jag använt "Chevron arrows", gesso och glimmer mist "Sunflower". Ramen är ritad med svart Poscapenna, min favorit.

6 kommentarer:

Skärviknina sa...

Åh ett Babsankort! Snyggt!

Tanja sa...

Ja, kör hårt! Ju fler tolkningar desto större chans till vinst ;). Jättehärligt kort. Det hade jag tyckt om att få... Tack för bidrag nr 2 i VS.

allram/ Jenni sa...

Tufft tjejkort. Läckert verkligen. Tack för ditt bidrag denna veckan.

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Supersnyggt kort! Cool tjej! Tack för ditt bidrag!

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Läckert värre! Tack för ditt bidrag!

Marja Seidemo sa...

Åh, jag dööör, hur snyggt som helst!!Tack för ditt fina bidrag :)Kul att du gjorde två!!