onsdag 3 april 2013

My mind's eye

MME har gjort det igen! Två serier som jag bara äääälskar! Roliga o grylliga motiv i underbara färger. Problemet var bara att snåltarmen satte in; två 6"-block kändes ju lite överkurs. Som tur var hade min kompis samma dilemma så vi köpte helt sonika var sitt och delade. Nackdelen med det är om det finns ett ark som har fin fram- OCH baksida, hemska tanke. Men det finns en stor fördel och det är att papperna då kanske faktiskt tar slut istället för att samlas på hög ;-)

Serierna heter "Boy Crazy" och "My girl" och är SÅ fina. Ja, de är läskigt könssterotypa men det struntar jag i. Dagens kort, t ex, det ska skickas till en tjej som fyller år. 39 år om jag har räknat rätt. 

Övrigt material: Kraft & vit cardstock, stämpel från Inkadinkado, Staz-on "Timber brown" och siffrorna från QK-alfat "Santa's workshop"
Idén att stansa ut siffrorna så här hittade jag i SSS-bloggen tror jag att det var. En lite kul grej som funkar med cookie cutter-dies. Tänkte pröva med en text också.

Inga kommentarer: