söndag 2 december 2012

Många flingor

Jag var nog omedvetet lite inspirerad av vädret utanför mitt fönster när jag gjorde det här kortet; i fredags snöade det nämligen heeeela dan och jag var hemma med sjukt barn dvs lite scraptid så där mitt på blanka vardagen ;-)

Jag har mistat en bit vit cardstock med Perfect pearl och sen stansat ut snöflingor i tre olika storlekar, bl a favoriten Himalayan snowflake. Skissade en något sånär rund cirkel på mitt papper och sen monterade jag flingorna utifrån den. Lite skevt och dant blev det men ja, ja, är det handgjort så är det. 


Övrigt material:
Bo Bunny "Powder mountain": "Flakes" och "Powder mountain"
Benvita blommor i olika storlekar
Stora halvpärlor från WOC
En ren i faner (finns i den fysiska butiken) som jag målat vit med gesso
Stickles "diamond"
Textstämplen kan komma från Vilda Stamps, men jag är inte helt säker. 

Inga kommentarer: