lördag 20 oktober 2012

Återvinning

Utmaning #11 handlade om att återvinna saker, minst tre skulle det vara. Jag har återvunnit en tag från ett par jeans, knappar från en skjorta (som jag undrar hur maken tänkte när han köpte den, men men...) och ..... toarullar! Toarullarna har jag använt som "masker", eller vad man ska kalla det. Jag har i alla fall mistat med tre olika sorters glimmermist genom rullarnas öppningar. Det blir ett attans snyggt resultat tycker jag. 
Tack Tettiz för inspirationen!

  

2 kommentarer:

Ingba sa...

Å, vilket läckert kort. Måste också prova att mista genom toarullar.

agnelia sa...

Superläckert & snyggt! Fiffigt! (och så kan man använda alla dessa tomma toarullar som maken tycks samla på i badrummet... det är ju kanske hela fyra meter till återvinningskassen ;-))