fredag 2 mars 2012

Beach bums

Som vanligt när det börjar vara ont om foton, och dags för en ny beställning hos Crimson, rotar jag fram nån gammal USA-bild att scrappa. Den här gången föll valet på en bild av mig och Wera på stranden i Ocean City.
När jag rotade efter foton så hittade jag en förpackning foam stamps från Making Memories. Den har ett antal år på nacken, inhandlad när "gamla Anna" hade butiken, och har nog varit ute till försäljning ett par vändor. Nu slog det mig att de borde funka bra med distress stains och titta! Det gjorde de! Den får nog stanna nu. (Har aldrig lyckats få till bra resultat med akrylfärger, antingen för mycket eller för lite färg.)

Distress stain Wild honey
Grönglittrigt dekorgummi
QK-alfa Supermarket
Making Memories foam stamps
Making memories bokstavsstickers
Gul & grön glimmer mist

Allt material kommer från Pyssloteket.

Inga kommentarer: