måndag 9 januari 2012

Kärlek!

Nu när helgerna är slut så står det ju inte länge på tills det är Alla Hjärtans Dag. Jag brukar försöka skicka ett kort till några särskilt utvalda men bara om tid och ork finns, det är inget sånt där "julkortstvång". I år är det åtminstone några stycken som kommer att få en hälsning i lådan. Efter inventeringen hos Anna råkade jag komma hem med två 6"-block, ett från MME och ett från Echo Park, båda med hjärtligt tema, och jag har faktiskt knåpat ihop några kort under helgen.

Papper, glossy accent, glimmer mist och tissue tape kommer från Pyssloteket så klart! Resinblomma och stämpel från gömmorna.

2 kommentarer:

linaliten sa...

Snyggt! Nu blev jag lite sugen på att göra AHD-kort jag med! :) Jag o sötsnöret håller på att pyssla ugglor med valentinepapper från Basic Grey istället... ;)

Hozzan sa...

ZuperZnyggt! Gillar också de fina papperen från MME

Ha en bra dag
Hozzan