söndag 25 december 2011

När juldagsmorgon glimmar...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; juldagen är den absolut bästa dan under julhelgen. Själva julafton blir lite lätt hysterisk och sen gröt, skinka och tomte är avklarat vill jag bara somna i soffan. På annandagen, ja då börjar maken få myror i byxorna av att göra ingenting och tvingar ut oss på ett eller annat. Men på juldagen, då leker Nora med sina nya prylar, maken glor på TV och jag är "fri" att göra vad som faller mig in och det är pyjamas som gäller hela dagen.

Jag har fortfarande några julkort kvar att visa upp, bl a från en julcrop som gick av stapeln på pyssel.net här veckorna innan jul, men jag är hjärtligt less så de kommer att blandas upp med lite annat.

Om jag minns rätt var utmaningen till det här kortet en skiss.


Inga kommentarer: