tisdag 18 januari 2011

Min lillebror

Lillebror och jag njuter av en kall pilsner i kvällssolen på Kalles uteservering. Inspirationen till LOn kommer från en skiss hos Veckans skiss, ett av mina favoritställen för skisser och inspiration i övrigt. Sjukt många duktiga inspiratöser där. Som vanligt nu för tiden har jag gått lös med mister och färg vilket får LOn att knöla sig på ett högst oattraktivt sätt. Tur att de bli lite slätare i plastfickan sen för det ÄR ju så kul.

Rockiga stämplar från Inkadinkado och swirls likaså. Strukturstämpel bakom fotot från TH. Smooch spritz i svart. Mönsterpappret är en stuvbit och jag vet inte tillverkaren. Bokstäverna kommer från Prima.

2 kommentarer:

Linda/Veckans Skiss sa...

Vilken underbar tolkning av Fias skiss! Hoppas du har en fin helg!

Laila sa...

JAg tycker den här är så himla läcker! Fotot ihop med färgerna. ♥♥