fredag 20 augusti 2010

Fortsatt firande

Efter hemkosten från Italien har det fortsatt droppa in presenter & gratulationer.

Från Trollmor kom det ett riktigt Gunilla-kort, TH-embossing folders, TH Adage tickets och för att sukta mig så har den otäcka människan skickat med utstansade tickets så nu måste väl den dien upp på önskelistan. Och långa plattor också, då... Morr!! Hon vill bara dra mig i fördärvet! Blombuketten satt på det fina paketet som dekoration men den snodde jag raskt till pysselsamlingen. Från -mich- kom ett fint kort i sköna färger, vit spets och mina tre favoritstickles, Diamond, Frosted lace och Golden rod.
Från Mella kom, förutom urtjusigt kort, en mycket efterlängtad skalpell så nu kan jag kasta mina gamla skruttiga som utgör en säkerhetsrisk. En stickles i färgen Gunmetal var det också. Den har jag länge varit sugen på.

Från Henrietta kom ett gôrtjusigt kort och tiny alphas i en härligt djupröd färg. Passade ypperligt eftersom jag faktiskt inte har några röda tinys (!).


♥ Tusen tusen tack allihopa!!! ♥

Inga kommentarer: