fredag 30 juli 2010

Tjyvöppnat

Härom dagen damp det ner ett paket i låddan med vad jag antog var en fö'lsedagspresent från bästa Lina. Nyfiken som jag är så tjatade jag till mig att få öppna på en gång, och vet ni, det fick jag. Eller jag och jag, en viss hjälpsam sexåring hade mer än ett finger med i spelet :-) Eftersom hon hade lite bråttom fick jag fota den fina inslagningen i efterhand. Kolla så snajsigt:
Ett nytt ex av min "The rising"-skiva som fått ben och gått iväg av sig själv!!!!! *glädjeskutt* Notera det myyycket snyggt matchade kortet. Aj lajk it!
Pyssligt var det (förstås) också med; hela MM's Flutter-serie med maaaaaassor av dekorationer; die cuts i papper, filt och canvas, knappar och en förpackning fina prima-blommor. Lina hade ställt som motkrav, till att jag skulle få öppna, att jag skulle ta mig lite pysseltid. Just den kvällen hann jag inte (Bruce gjorde dock städningen mycket lättare) men nu har jag pillat ihop ett kort. Det får ni dock se en annan dag. Ikväll ska jag öppna alla paket som trillat in i och med en swap som jag är med i på forumet. Kanske kommer det bilder också, men bara kanske. Beror på hur mycket maken hunnit städa under dan ;-P




1 kommentar:

linaliten sa...

Hoppas det ska komma till användning! :) Så här i efterhand när jag ser vad du fick i swapen önskar jag att jag hade beställt papperen från Forma istället, men jag trodde helt säkert att du skulle få dem av någon annan så jag vågade inte chansa... :P
Hoppas du får en toppenbra födelsedag imorgon! *kram*