tisdag 20 juli 2010

Looki-looki!

It's alive!!! Men knappt. Det är varmt. Jag klagar inte - jag konstaterar. Men pysselrummet är typ det varmaste i hela lägenheten så jag känner mig inte riktigt på hugget. Och i måndags började jag jobba igen, men bara 2 v knappt och sen bär det iväg till Italien Mej längtar. Mej längtar mycket. Meeeeen där är det 40 grader just nu. Hoppas det hinner svalna lite i alla fall.


Visa större karta

Några små kort har jag pulat ihop men det är inte allt som kan visas med en gång. Föll för frestelsen och köpte Enamel Accents från Ranger när jag var inom Pyssloteket senast. Det blev vääääldigt svart. Är inte riktigt säker på vad jag tycker ännu, måste testa den vita också. Öhh... några nya stämplar råkade visst också följa med....harkel...

2 kommentarer:

Elina sa...

En sån här har jag använt: http://www.atripdownmemorylane.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=7367

Gunvor sa...

Jättefint kort! Jag älskar det enkla och rena i designen!