lördag 17 april 2010

Duktig flicka!

Nej inte en hund utan min vän Marie som har gett upp nikotinet helt sen 2 v tillbaka. Klart hon ska ha lite uppmuntran så ett litet paket och ett kort har förhoppningsvis landat hos henne.
Stämpel från DF färglagd med Copics och 3D-lack. Mönsterpapper från Basic Gray, Scarlet's letter. Bingobricka från Jennie Bowlin och bubble sticker från Panduro som också tillhandahållit den virkade blomman. Minialfa från MM och glittriga thickers från AC. "Devisen" kommer från K&Co. Punchinella, akryldroppar, ticket, knapp och pins från gömmorna.


Och nu tänker jag erkänna att jag är sablans nöjd med det här kortet själv, så det så! *vinkar åt Jante*

1 kommentar:

linaliten sa...

Klart du ska vara nöjd för det var riktigt snyggt & jag kan tänka mig att det ser ännu bättre ut irl! :)