måndag 22 mars 2010

Trots...

....mitt föregående inlägg så h a r jag faktskt pysslat lite. Två kort blev det i helgen och så har vi påskpysslat lite, jag & Nora. Pysselstatistiken går sakta framåt. l dagsläget ser det ut så här:

56 kort
18 LOs
1 altrad chokladkaka
2 altrade tändsticksaskar
1 altrad dörrskylt
1 bokmärke

Och tur är väl det. Hittade papper som nääääääääästan fick fingret att säga "klick" utav sig självt. Serien heter "Kulör" och kommer från Forma Hantverk. FÖRSTÅÅÅÅR ni hur bra de sklle trivas hemma hos mig?!?!


















Korten får ni se vad det lider, men påskpysslet kan jag visa redan nu.

Det här....
.... blev en hel liten familj....

... av såna här.
Söta, va?!
Av nån anledning får de mig att tänka på Gnuttarna, ni vet Bobos små lurviga kompisar.

5 kommentarer:

linaliten sa...

Underbara papper, de skulle passa lika bra hemma hos mig! :)
Men åhhhhhhhhh så söta de blev, längtar tills sötsnöret blir stor nog för att pyssla så där. Ser att familjen blev stor nog för Nora att slå in några i paket till sina vänner, kanske bättre än oidentifierbara maskar och allt vad det nu var... ;)

Nåka sa...

....glömde sätta mitt namn i all iver......

Anonym sa...

Men guuuuuuuuuuu va söta.....*letar VILL-HA-Knappen*.....;)

Helen sa...

De där änglaäggen är så himla söta, vi gjorde dem med barnen på fritids ifjol.

Miapuh sa...

jäklar vad söta sånt önskar vi oss :D