söndag 7 februari 2010

"Kursmaterial"

Det var kurs på Pyssloteket går som lilla jag höll . Kursen var skräddarsydd för ett gäng tjejer som ville ha lite guidning i TH-prodkter. Som förberedelse för det så hade jag gjort ett gäng distressrutor, embossat med distress pulver, använt perfect pearl osv. "Kursmaterialet", d v s mina exempel, tog jag hem och håller på att pilla hop färdiga kort av dem. Några ska bli kort till Alla Hjärtans dag osv så de flesta dyker upp vart efter de når sina mottagare, men jag bjuder på ett idag i alla fall.

Distressrutan är gjord med Milled lavender, Dusty concord och Antique linen och sen sprayad med perfect pearl-blandat vatten. Fjärilarna från TH är stämplade med Dusty concord och embossade med clear ep. "Fotomattan" har jag färgat in kanterna på med Dusty concord för att få det supermatchigt. Vit tyll, blompunch från Nellie snellen, lila blommor från Petaloo och grön pärlfloss.



Har du önskemål om någon särskild, pysselrelaterad, kurs du sklle vilja gå så ta kontakt med Anna på Pyssloteket. Det är lite som är omöjligt.

1 kommentar:

linaliten sa...

Jag skulle vilja gå kurs hos dig och testa på att göra distressrutor! ;)