måndag 15 februari 2010

Fina dies

Dessa, i mitt tycke, fin-fina dies fick Anna på Pyssloteket hem som reklam från Nellie Snellen. Jag fick låna hem dem och leka med över helgen och ajm in löööv. Visst tycker vi att hon ska ta hem såna, visst? Visst? Jag skulle köpa i alla fall.

Hänglatjejen är färglagd med Copics och lite torrchalks till kinderna. Mönsterpappret är ett gammal Basic Grey, Stella Ruby-serien kanske, och sen har jag använt två olika bazzill cs varav det ena fått åka embossing folder. Rosor, blad, brads och spets från ? Stickles i färgen koppar.

6 kommentarer:

Elina sa...

Mycket fina.

Malin ~ Lillpiga sa...

Åh vilka snygga!! Jag vill OCKSÅ ha! :)

Malin ~ Lillpiga sa...

Och kortet är OCKSÅ skitsnyggt! :D

Cicci/Trollmor sa...

Diesen är jättefina, kortet oxå!

Laila sa...

Underbara dies och underbart kort :-)

Miapuh sa...

jepp sketafina dies vill ha :D
O kortet kanonfint