lördag 27 februari 2010

Emma & Tobias

När ni läser det här så befinner jag mig i Skåne och vigseln mellan min barndomskamrat Emma och hennes Tobias är över. Gissningsvis är jag på damrummet och målar mig - ingen idé att göra det innan om jag känner mig själv rätt. Bröllopskortet blev inte bara lite oortodoxt, nästan lite halvporrigt, men jag tyckte om det. Och Emma vet ju att jag inte alltd är helt konventionell, så det går nog hem. Om inte annat är hon för väluppfostrad för att låtsas om nåt annat :-))

Edit: nej, så blev det inte. Kombinationen jättesjukt barn och hot om överj)/?¤"ligt väglag, underkylt regn och blixthalka, gjorde att vi beslutade oss för att ta det säkra före det osäkra och inte ge oss ut på vägarna. SNYFT! autostumble


♥ Ett jättestort grattis och lyckönskningar i mängder!!! ♥

Papper från BG,"Scarlet's letter"-serien. Stora hjärtat är en QK-die och det mindre en brad från Reprint. Biljetten är en stämpel från Hero Arts och texten QK-alfat Jolly.

1 kommentar:

Cicci/Trollmor sa...

Stackars dej som inte fick gå på bröllop :-(
Men kortet blev ju jätteläckert! Funkade ju kanon med svart och rött till det ändamålet.
QK-hjärtat, vad är det för beteckning på det?