fredag 12 februari 2010

Alla Hjärtan...

... blir väl glada av ett kort, inte bara pga nån påhittad helgdag? Jag försöker uppmärksamma nära & kära lite nu och då, men Alla Hjärtans Dag är onekligen en bra påminnelse. Det blev inte så många som uppmärksammades i år men det betyder inte att jag glömt nån av er andra - det var bara tiden som inte var på min sida.
Eftersom själva dagen infaller på en söndag så har, förhoppningsvis, mina kort hittat fram redan idag. Det här, t ex, som jag skickade till vännen Lina.

Distressrutan är gjord med Worn lipstck, Tattered rose och Fired brick. Sen ett lager crackle paint, Rock candy. Ovanpå har jag stämplat Forma Hantverks fjärilscollage och Easers vän-cirkel. Spegelfjärlen kommer från Heidi Swapp (ser ni mina fingrar reflekteras i övre bilden?!) Vita blommor från Prima och körsbärsblommor från ?. Mjölkvita akryldroppar och sidenband ? Pappren är fram- och baksida på ett ark ur MMs "Love struck"-serie.

1 kommentar:

Elina sa...

Stort tack för det fina kortet! Det värmde ska du veta.