torsdag 28 januari 2010

Scraporama

Jag trodde att min scrap-mojo helt hade övergivit mig men så fel jag hade!! Mellan 9 & 13 idag har jag scrappat inte mindre än S E X lo's varav 4 faktiskt passerade nålsögat för vad jag blir nöjd med. Men vi börjar med en missnöjd :-))


Hur tänkte jag när jag köpte HELA den här papperserien, June Bug från BG?! Den är SÅ inte jag! Är den nån? Kan nån skapa nåt vettigt med den?! Jag kan då inte, särskilt nu när de få som var något så när användbara är slut. Då blir det så här. Och när ska jag lära mig att avbryta när jag ser att det är på väg att barka åt skogen? Nej då, jag bara forcerar igenom och tar mig vidare till nästa. Å andra sidan händer det ju sällan att jag "fastnar" i en LO, och det kommer nog av samma otålighet.
Den här gillar jag dock. Fotot är riktigt uschligt, tyvärr, cardstocken är vit och det gråa är mera turkosaktigt irl.
På den vita bakgrunden har jag använt en TH-mask sprayad med perfect pearl "blue patina". Samma färg har jag blandat ner i min vita crackle paint och målat hjärtat med och även borstat över sprickorna när färgen torkat. Avslutade med ett lager glossy accent.


Ni får se mer imorgon. Nu ska jag nyttja resten av mojon medan den är kvar.

1 kommentar:

heila sa...

Svar på din fråga: Ja Du!!

Tycker den översta LO:n är skitsnygg!