fredag 29 januari 2010

Dagens två LOs

Stökigt - rörigt - roddigt! Men äntligen har jag gjort av med dessa foton som jag plockat fram flera flera gånger men aldrig fått till nåt av.


Gamla Chatterbox-papper och Kate Grande. Och nte så mycket mer.


Kan man leta efter "gilla-knappen" när det gäller ens egna alster? Om man kan det så gör jag det nu. Mer räta linjer åt folket!

Båda papprena från samma serie av Cloud 9-design, Max's back yard. QK Chick-a-dee, crackle accent och halvpärlor fr Reprint. Gjord efter en gammal skiss som jag nån gång hittat hos Scrapperiet.

2 kommentarer:

heila sa...

Jag trycker också på "gilla-knappen"

Laila sa...

Ja men så där kan man ju inte göra... :-\

Dte fåniga är att hade jag gjort den här själv så hade jag velat föröska få dit en massa annat, "för så gör ju alla andra"
Men när du har gjort den blir det gilla knappen. För då är det kul att se att andra också gör enkla och snygga saker.
Har jag sagt att jag är lite knölig? ;-)