lördag 5 december 2009

Vi överlevde Ullared!

Jajamen! Vi gick in vid 10-snåret och kom ut nästan sex timmar senare, några tusenlappar fattigare men med livet och förståndet i behåll. Pysselutbudet är ju inte jättestort (om man är lite kräsen) men lite grann hittade jag.


Chippisarna typ 10 pengar. Metalldekos typ 5 pengar. Använder sällan just svart/vitt men för de pengarna kunde jag inte låta bli. Det får ju alltid att mecka om dem lite.




Den här vet jag inte riktigt vart jag ska rymma eller vad jag ska ha i den. Blomster, kanske? Hade önskat att facken öppnades individuellt men för 29 pix så klagar jag inte.



På onsdagen skulle C jobba så jag gick runt i Göteborg lite. En vända på In-Exx & Panduro blev det här...
... och sen gick jag till Arkivet och kom hem med detta. Aj lajks minibokstäver plus att de är bra som små miniRAKar och så där.
Stämplarna ser ut så här:
Den andra runda är också ett recept, men på "vänskap". Väldans fina de där runda, tycker jag.





Inga kommentarer: