torsdag 24 september 2009

Utmaning 1

På forumet ska vi precis dra igång en kortkit-swap, dvs person a gör i ordning 2 identiska kit med innehåll till ett kort. Det ena kitet skickar man till person b och det andra behåller man själv. Sen gör båda var sitt kort av materialet och lägger ut till allmän beskådan på forumet så får man se hur lika - eller olika - det blir med samma grundförutsättningar. Förutom innehållet i kitet får man lägga till stämpelmotiv, stickles (och liknande) och t ex fluid chalk men absolut inga papper eller dekos!
Inspirerad av detta så pulade jag ihop ytterligare 2 kit så imorgon kommer nån att få en utmaning i brevlådan från mig. Dels ett kortkit som ser ut så här

och dels en skiss som ser ut så här

Vem det andra extrakitet går till har jag inte riiiiktigt bestämt än, men jag fundilerar på om det kanske blir en person på L....
Vill du använda skissen så är det fritt fram, men länka gärna tillbaka till var du hittade den ;-))

3 kommentarer:

Miapuh sa...

L = LILLE PUH?
asg.. jättefint kit ju och käck skiss.

linaliten sa...

Härligt kit och inspirerande skiss, den ska jag nog ta och tolka något framöver. När det blir lite tid över, men jag lyckas faktiskt pyssla lite nu och då till min stora lycka! :)
Hmmm, det var för många prickar där för att vara Lina... ;)
*kram*

Anonym sa...

L? Hmm... Färdig... nästa steg?